uppdaterar som en gud idag

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? Min moder och fader.
3. Hur lång är du? 173 nånting kanske?
4. Vilken var den senaste film du sett? Alvin och gänget tre. Jag är geek, vet.
5. Vem ringde du senast? Julebrus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kik- "Johoru det har jag ju! Öppna ögonen bre" till Celina                       sms- "ahaaa" till Jennfa

7. Var är dagens planer? Klockan är mycke, ska sova om typ en timme bre.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms är kul, ringa me.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Giiiiiiftaa
10. När såg du senast din mamma? Venne, räknar inte minuterna
11. Vilken ögonfärg har du? Gröwn
12. När vaknade du idag? 6
13. Har du någon gång hittat en katt? Hitta? Hitta Zacharias gömd i garderoven för ett tag sen, blev livrädd.
14. Vilken är din favoritplats? Hata skogen, älska staden
15. Vilken plats föredrar du minst? Klassrummet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Venne, vänta och se.
17. Vad skrämde dig som barn? Inget, jag var cool
18. Vem fick dig att skratta senast? En rolig bild på 9gag #foreveralone
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kalla mig dum men jag var faktiskt tvungen att googla vinylskivor :(
20. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop, grön.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Undies. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu, ingen.
23. Hur många landskap har du bott i? One and only one
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nojp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Kläder efter väder
26. Är du social? Socialast
27. Vilken är din favoritglass? Hatar glass, förutom isglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Kommer troligen aldrig hända. Men skulle väll bli hyper.
29. Tycker du om Kinamat? Starkt?
30. Tycker du om kaffe? HATA HATA HATA HATA HATA. Gud kan inte ens tänka påre
31. Vad dricker du till frukost? Frukost och jag hör inte ihop.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.
33. Kan du spela poker? Kunde
34. Tycker du om att mysa? ofc
35. Är du en beroendemänniska? Vadåe?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, jag vet en. 
37. Vill du ha barn? Nope, 
38. Kan du några andra språk än svenska? Englishhh
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nejp
40. Föredrar du havet eller en pool? Have
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink.
42. Äger du dyra smycken? Använder inte smycket, förutom ringar dårå.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En nougat
45. Vem är den roligaste människan du känner? Louisfan xD
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på höften när jag och Jennifer ramlade på trehjulingen :D
47. Vad har du för ringsignal? Standrard
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja nåt har jag väll
49. Flirtar du mycket? Här är jag, vad är dina två andra önskningar?                                                              /Är det hett här inne eller är det bara du? ;*            

                                                                                                                                                                   50. Vart togs din profilbild för din blogg? Home

51. Kan du byta olja på bilen? Olja? Bil? 
52. Har du fått fortkörningsböter? NEEEEEEEEEJ
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte böcker 
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? FRIDA
56. Dansar du i bilen? Dryg
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Dryg
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Dryg
59. När var du i kyrkan senast? Dryg
60. Vilka personer utmanar du? Drygli

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0