Skolar

  
 
Suger på att blogga. 
Idag har jag vart i skolan. Vår lärare är dum. Hon deeptalkade med oss, jätte länge. Usch. Jag har inget att skriva. Längtar tills på fredag, bara så ni vet. Imorrn är det Torsdag ingen rast på tre timmar elikamed det. Hemkunskap också. HATA HATA HATA.
Sitter på taket. Det är det bästa med mitt rum. Bara hoppa ut genom fönstret. Fast om jag hoppar fem centimeter till vänster så hoppar jag från andra våningen och ner i en sten trappa. Ql. Lever farligt #badass
Det finns dock en positiv sak med att bo i skogen. Inga grannar. Så långt ögat når. Då kan man springa runt och spela musik på högsta volym och ingen bryr sig. WIHO.
Det åkte nyss förbi en liten lastbil med cocacola på sig. Den var fin. Tappa nästan ner mobilen från taken.
Det var ett tre centimeters långt och typ femton centimeters brett inlägg om ingentingl Heja mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0