know you love it

 
Så sjuk. Jag dör. "jag drömde att du dog inatt" skrev Johanna imorse. Fakka. Oddsen känns inte så bra. Även fast det bara är hosta. Men iaf. Fast ne. 
 
EH? Okej. Har inge att skriva, eller att göra. Så då skriver jag. Till helgen, gör jag ingenting. Första helgen på länge brew.
 
Jambambam BAVI. En sån har jag. En råtta azzå. Eller gerbil som det så fint heter. Bavi var namnet, alla tycker det är konstigt, inte jag. Det är fränt. Han hade en fru med hon hette Mirris. Två bebisar me, Molly och Princess. Fast alla dog, två tog katten den andra åt Mirris upp. Störd. 
DÄR. Söt vavavavava?
Det tog bara lite drygt 30 minuter att skriva det här inägget. Ursäkta men jag har faktiskt feber och då blir jag såhär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0