deppmode on

  
Det är måndag imorrn. Bara så ni vet. Det suger. Vet inte om det blir nån skola imorrn heller, har feber nu. + att jag orkar verkligen inte. Jag vill inte. Vill till nån annanstans. Skogen kan gå och ta sig, med allt dess innehåll. No offence. Men det är sant. Längtar lite halft ihjäl mig till fredan. Har skrivit det förut, But ones was'nt enough. 
Skrev värsta långa depp inlägget. Verkligen kilometerslång. Men när jag läste igenom det, kände jag att det passade bättre in i en dagbok. 
Just saying.
 
Jag hatar att lägga upp bilder på mig själv. Men samtidigt så tycker jag att det är så tråkigt att läsa en blogg om nån man inte vet hur dom ser ut. Så jag ska bättra mig. Nångång. Imorron. Eller nästa vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0