No life'rn

Elin och Lovisa ringde nyss och tjatade på att jag skulle va med på vargnatta. Men nej  fyfan det orkar jag inte! Springa runt och spela innebandy hela natten, nononono. Men jag och Jennifer tror jag skulle åka dit och kolla på iaf. Och Lovisa om du läser det här och skrev upp mig iallafall då vill jag att du ska veta att jag dödar dig för att sedan dansa på din grav, bara så du vet.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Mest suttit och plingat på gittarren och kollat på kläder. Och just de jah! Skolan börjar på torsdag. INTE kul.  Palla gå upp klockan kvart över 6 varenda dag och vandra runt i skolan tills klockan 3. 

Nu tänker jag bjuda på lite bilder ifrån nyår.
Jag med en av de bästa kusinen i världen!


Kommentarer
Postat av: jennifer

mahaha synd att dom måste skaffa två reserver :)) för dom skrev upp mig med :D

Svar: HAHA Ja-a! :D
Sofia Jonsson

2013-01-08 @ 13:54:18
URL: http://horsesoul.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej, gud vilken fin blogg, blir verkligen inspererad! Om du kollar in min blogg så har jag en ganska bra tävling uppe, reglerna är enkla och du vinner ett personligt inlägg och länk av mig. Ha det så bra! Becca på beccass <3

2013-01-11 @ 21:46:04
URL: http://beccass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0