Men va kul för dig

Kan inte sova, orkar inte rättare sagt. Möjs. Sitter och lyssnar på musik ist. 
 
 
Pallar inte med folk som säger "MEN DEN DÄR LÅTEN ÄR SÅÅÅ GAMMAL!" liksom jaha okej? FÖRLÅT DÅRÅ! Om jag sårade dina känslor för att låten inte kom ut igår ursäkta och jag lyssnar på den iaf. Glömde att låtarna blir dåliga om de kom ut för nåt år sen. Sorry.
 
Jag och Felicia gjorde salt and ice challenge, i lördags tror jag det var. Och märkena har inte försvunnit än? Känns som om det bara blir rödare och rödare. Sad story braw, hur blire enns så?
Liksom salt + is = det bräns och du dör en plågsam död. Eller? 
 
Broom broom broom. Hej hej hej. Haha fan va fuuult. Min mobil är urladdad och laddaren är nere i skolväskan och jag vågar inte gå ner och hämta den. Alldeles mörkt nere och juh, det känns som om jag blir förföljd av grude, eller vampyrerna i 30 days of night. Åh damn. Näh nu kommer jag då inte kunna somna. 
 
ursäkta det fula babbel inlägget. MEN jag har inget bättre för mig och jag är övertrött. Baw baw.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0