Listigt braw

Jag kommer från: Backa. Inte hört talas om det? Förståligt.
Jag heter: Sofia Ingrid Persdotter Jonsson
När fyller du år? tjugonde februari, på onsdag alltså
Tycker du om någon just nu? jajemen
Om sex månader: Är det sommar lov, tror ja, orkar inte räkna ute.

Jag samlar på: Minnen, woow mainstream att skriva det på denna frågan, men true story
Gröna eller röda äppeln: Grön, sånna där'na hårda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Julebrus, Johanna
Gillar du golf? Har aldrig spelat golf. Riktig alltså. Golf oskuld
Vilken tid gick du upp idag?  Halv 7
Har du sovit i din egna säng inatt? Je buddey
Har du sovit ensam inatt? VA? nej jag har en hund faktiskt.
Har du strumpor på dig nu? Nope
Hur svarar du i telefon? "Aa hallå?" om det är min mobil, hem telefon - "HALLÅW DET ÄR SOFIA"
Vad ska du göra i kväll? Det är kväll, natt nästan tillochmed
Vad ska du göra imorgon? thkola
Var vill du bo när du blir stor? Var som helst men inte här.
Är det okej att gråta? Om det behövs
När grät du senast? Dunno
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar! 
Laddar du ner musik från internet? Va? Jag? NEEEEJ.
Skulle du göra om du vann en miljon? Slösa bort allt på en gång troligen
Bär du glasögon? Nääänä
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inget jag bryr mig om att kolla på, men trevligt att ha't
Har du piercing? 6 i öronen och i naveln i april
Har du tatuering?  Jeffer? :D
Vill du gifta dig? Nä, orka blir ju bara massa krångel sen
Vill du ha barn? Kanske när jag är typ "äldre" mycket äldre alltså
Solar du ofta? Inte gjorte på ett långt tag om det är solarium du menar?
Är du bra på att laga mat? Sugen på bränt fårskit? jag fixar't
Gillar du att dansa? Om jag kunde så
Hur vig är du? Kan nudda golve
Vilken är din favoritglass? Piggelin och all annan isglass
Tror du på ett liv efter döden? Liv? efter döden? hah. kan inte svara på de
Bor dina föräldrar tillsammans? Mmmmhmmm
Är du morgon eller kvällsmänniska: Natt
Vilken ögonfärg har du ? Grön, fult grönt braw
Vilka hårfärger har du haft? Öjöjöj! Rött, svart, blonda slingor, ljusbrunt, oranget (inte mening) mörk brunt.
Har du någon gång gråtit dig till sömn? ja
Är du beroende av något? musik, spela gitarr, mina budds. bara bra saker att vara beroende av alltså.
Senaste låt du hörde? Patient Love - Passenger
Brukar du bädda sängen? nä, har inte tid
Har du kysst någon den sista veckan? Nope
Vem kramade du senast? Fred tror ja?
Var du glad igår? För glad
Sminkar du dig? Jä 
Känner du dig värdelös? Fin sista fråga, eller nä. Nej jag känner mig inte värdelös, just nu.

 

Kände jämt bara för att skriva, trevligt trevligt. Näh nu måste jag sova, skola imorrn juee. Taggar't inte alls. BU FÖR KVB. Seriöst? Värsta skolan. Oftast iaf. Men alla skolor är nog värsta skolan. 

oja, hur snygga är inte vi? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0