awwie

Försov mig nåt så inåt i morse, hade 7 minuter på mig innan bussen gick, så jag var tvungen att springa ut utan att sminka mig och när man kommer till skolan får man höra "hur mår du? Du ser sjuk ut" och man bah: aww tack <3

Annars så vare en chillipill dag, speciellt svenskan. Wihoo!

Jag fyller ju år imorrn och jag kommer va ensam hemma hela dagen! För att Mona och Per är i Karlstad. Kulkul fast nä. Men jag drar nog med Jeffer hem, eller Julebrus. Men aa då är jag ju fjorton imorrn dåh! KUUL!


Kommentarer
Postat av: jennifer

MAMMA OCH PAPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-02-21 @ 20:29:23
URL: http://horsesoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0