du är ful och jag är dum

13 HAR DU:

Ett förhållande: Nopeee
En bästa kill-vän: jä
En bästa tjej-vän: jä
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nu vare det här med dejt.
Blivit kär vid första ögonkastet: hahaha ja eller ne eller jo kanske
Fått ditt hjärta krossat: nej inte så det blivit smulor
Haft ett one night stand: Nänänä
Skrikit åt en lärare: Jeo, 
Kysst någon och sedan ångrat dig: nej
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: jäo
Några smycken som kostat över 1000 kr: har jag väll eller jag vet inte, använder inte "smycken"
Snusat: Provat
Druckit alkohol: smakat braw

11 DAGENS:

Klädsel: grön stickad tröja, jeans och toffler och allt som är under dårå
Frisyr: just nu- hästsvans 
Vill ha: En godis
Låt: Words i never said
Drog: Music 
Saknad: Miles, johanna, Celly, louisfan
Sjuka: Emilia var sjuk ifrån skolan idag :(
Köp: grädde te min tårta braw
Godis: Majsbollart, sånna där'na saltlakrits däck och pigall (tjocksmock)
Attityd: Besviken, Glad, lessen, trött, dryg, kom hit så jag kan slå dig ditt äckel. Nånting sånt.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Dat fejs, i wanna punch it. 

9 FÖRSTA

Vän: Alice, Markus
Bil: Ja har ingen bil.
Kärlek: Äh minns inte, var väll kär i hela dagis
Husdjur: Jag hade en hamster och min hund
Semester: Utomlands (riktigt utomlands inte norge eller danmark för som gills inte) spanien. teneriffa
Köpta: Minns det som om det vore igår eller nä
Konsert: Har inte gått på en giltig konsert skulle vart på norlie &kkv i somras. sad story bro
Fylla: Klarat mig från den

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: Linus
Personen som du kramade: Miles
Personen som ringde dig: Jeffer?
Personen som du ringde: Louise
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Fred måstere vart
Alkoholdrycken: sån där'n som smakar choklad
Bilfärd: Igår
Filmen du såg: 30 days of night, fett scary brow
Gången du grät: Ett tag sen
Måltiden: fesk och mows

8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: absolut, är med på min lista ju
Våga hoppa bungyjump: jupp
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Dejt -.- och om vi nu skulle dejta här så, ja.
Kalla dig själv lycklig: varierar dag till dag
Kunna gråta över en kille: gjorte
Kunna gråta över en tjej: jorå
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50mil: nej 

8 VAD:

Gör du just nu: Men jag skriver ju listfan
Ska du göra imorrn: You know, bara fylla 14 år!!!! 
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det går över
Är det för färg på dina byxor: jeans blå
Är det för väder hos dig just nu: Svartt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Attityd och fejse, 
Skulle du göra om du vann på lotto: Slösa bort pengarna på saker jag inte behöver

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Toffler
2. Jeans
3. troser
4. tröja
5. bh
6. strumper
7. datan


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Är inte blyg mot nån. försöker iaf
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 14 imorrn jue
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: kan man nog kalla't
Använder du huvtröjor: ja? vadårå?
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: ofc, längtar tills april för dåru
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda egentligen

4 VAL:

Solnedgång eller Soluppgång? nedgång
Sommar eller vinter? Sommar
Kramar eller kyssar? Båda, samtidigt
Vilken ålder har varit bäst hittills? 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0